Bowling
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bowling

Et forum for alle med interesse i Bowlingsporten. Her kan der snakkes om alt i vores elskede sport! IKKE KUN FOR UNGDOMMEN DET ER FOR ALLE!

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Interessant indlæg

Go down 
+7
Barekeller
o1-koehler
Sørensen
Montana
Louisehundebøll
Aer
Lousdal
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Sørensen

Sørensen

Antal indlæg : 14
Hjemby : Køge
Klub : Ravnsborg
Alders gruppe : Senior
Registration date : 30/01/08

Interessant indlæg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interessant indlæg   Interessant indlæg - Page 2 EmptyTirs Feb 05, 2008 10:50 pm

Louise..? Det er ikke for at kritisere dine dansk kundskaber, Men kan du ikke læse? Cool

Der er som jeg ser det INGEN, der har svinet den anonyme til. Folk ytre sin mening om hvor dumt det er at af personen.. Altså kommer med en mening.. Som du gentagene gange forsvare den annonyme for at have, da alle må have en mening.. Så må vi andre vel også..?
Ingen har på noget tidspunkt, givet en tilsvining der er i nærheden af den som den anonyme har gang i..
Havde den annonyme holdt sig i en ordenlig tone var den her debat en helt anden,, Så havde vi snakket sagen, i stedet for skrive formen..

For personen har (som alle har nævnt) fat i nogle gode pointer, under den ligegyldige tilsvining.

Hvis personen har lidt nok, og vil lades være....... Så giv dog en undskyldning.. Det er en simpel besked.. "undskyld, jeg tænkte ikke over det, jeg lod følelserne tale" Det er bare det,, Så er det jo uddebateret.. Alle kan sku da koge over ind i mellem.. Vi har jo alle lavet vores skandaler.. Jeg har i hvert fald.. Men jeg er mand nok til at sige undskyld.. Og har gjort det før.. Prøv det.. Og så er vedkommende "renset"..

Det kunne også gøres med en simpel sms eller privat besked til Landshold spilleren.. Det behøver jo ikke være alle der får det vide..

Adios. cheers
Tilbage til toppen Go down
Jax aka. Jakob M.

Antal indlæg : 41
Hjemby : Hvor guderne bor :P
Klub : Pin-Crackers
Alders gruppe : Ynglinge
Registration date : 08/12/07

IndlægEmne: Sv: Interessant indlæg   Interessant indlæg - Page 2 EmptyTors Feb 07, 2008 9:45 pm

Hvem det end er der har skrevet sådan et indlæg har personen ikke meget oppe på den øverste etage har vi vidst slået fast .

og til spilleren der bliver snakket til du skal ikke tage dig af det her, hvis personen ikke kan stille sig frem og sige hvem han/hun er, så tør personen ikke stå frem fordi han/hun ikke vil miste sit så kaldte "RYG" DET ER TOMME ORD hvis personen ikke tør stå bag hvad han/hun siger

jeg tror ikke det bider nogle af landsholds trænerne så det skal det heller ikk på dig

- Jakob

( Pin-Crackers is rockin the world baby )
https://bowling.danskforum.net
Aer

Aer

Antal indlæg : 92
Hjemby : Allerød
Klub : Pin-Crackers
Alders gruppe : Junior.
Registration date : 11/12/07

IndlægEmne: Sv: Interessant indlæg   Interessant indlæg - Page 2 EmptyTors Feb 07, 2008 11:06 pm

Hvis nogle af jer har været inde i gæstebogen på Kbu's hjemmeside i løbet af onsdag - torsdag, er der en ny klovn der har været i gang .

Personen kalder sig " Din Far " .. Hvem finder morskaben i at gøre sådan noget og skrive sådan noget hjernedødt midt i en seriøs debat?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Interessant indlæg   Interessant indlæg - Page 2 Empty

Interessant indlæg
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bowling :: Dansk Bowling :: Ungdoms Bowling-
Gå til: