Antal indlæg : 92 Age : 31 Hjemby : Allerød Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Junior. Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Interessant indlæg Søn Feb 03, 2008 12:46 am
Jeg har læst dem alle.
som sagt tidligere - meget interessante indlæg.
jeg syntes så bare på den anden side det ikke er færd at hænge en landsholdspiller ud anynom på den måde. alle ved jo udemærket godt hvem spilleren er.
- men det er jo landstræneren der udtager, han må kunne se den ovennævnte spiller havde potientale til diverse ting spillerne skal gennemgå osv.
Louisehundebøll
Antal indlæg : 112 Age : 32 Hjemby : silkeborg Klub : Sisu Alders gruppe : Junior Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Interessant indlæg Søn Feb 03, 2008 8:51 pm
der er god grund til at være anynom!!!!! - hvis man siger de højre magter imod, kommer man aldrig på landsholdet!!!
Montana
Antal indlæg : 17 Age : 35 Hjemby : Kolding Klub : Five O'Clock Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 12:37 am
HELT ÆRLIGT! Nu må I fanme lige, det er ikke nogen børnehave det her! At man skriver sådan et indlæg er simpelthen for lavt og så utrolig dumt!! Personen der har skrevet det skylder en MEGET stor undskyldning til landstrænere, den pågældende spiller(som har fortjent pladsen ligeså meget som andre!) - og resten af bowling Danmark!
Hvor dybt er vi lige sunket?
Alle der kender mig, eller ved hvem jeg er, ved at jeg siger min mening, men så længe jeg siger min mening på en bare NOGENLUNDE NOBEL MÅDE(!!!!), så bliver den rent faktisk nogengange hørt! - det skulle du - anonyme måske lige overveje....... - det har jeg lært og det har været på den hårde måde, tro mig. GROW UP! Men at det er kommet så langt ud - det er PINLIGT dansk bowling ungdom.
Når en ungdomsspiller kan bruge så meget energi på at kritisere så kunne man jo overveje, at Danmark ville have gode chancer ved EM, hvis alt den energi blev brugt positivt! Og på opbakning. Nu har jeg selv været så heldig at opleve 2 EM'er, alle andre lande kan bakke op om hinanden og kæmper med det potentiale de har - de bruger ikke tid på at nedgøre!
- Hannah
Sørensen
Antal indlæg : 14 Age : 35 Hjemby : Køge Klub : Ravnsborg Alders gruppe : Senior Registration date : 30/01/08
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 2:45 pm
Du siger faktisk noget meget interessant Louise..
For hvis man går ud og skriver sit navn, og skriver noget så grotesk til grin.. Så er det rigtigt.. Så stille man sig selv i et meget dårligt lys.. Og var jeg landstræner og fik sådan en besked i hovedet af en,, Ville jeg ikke have personen med.. For så har man ikke et hold der fungere. Hvis landstræneren og en spiller ikke fungere så bliver resultatet også derefter.
Men derfor kan man godt ytre sin mening alligevel.. Det hedder almindelig voksen samtale.. Det er der nogle som burde lærer lidt af..
Men man kan tydeligt hører sagen går dig meget på.. Af ren nysgerighed.. Har du skrevet et eller flere af de annonyme indlæg.. (:
Men selvfølgelig.. Selvom personen ikke vil stå frem har jeg hørt KBU er ved at tjekke IP-adressen.. HAHA.. Så det kommer nok frem på den ene eller anden måde.. Bliver spææææændende.. :D:D
o1-koehler
Antal indlæg : 52 Age : 33 Hjemby : Struer Klub : BK Viborg Alders gruppe : Yngling Registration date : 10/12/07
Emne: .... Man Feb 04, 2008 3:33 pm
- Er helt enig med dig Hannah.
Synes simpelthen det er så latterligt langt ude, og ikke mindst nedgørende for den landsholdsspiller der er tale om. Det kan ikke være rigtigt, at der er en spiller der skal nedgøres så meget. Håber virkelig den anonyme lader sig give til kende, eller der bliver fundet ud af hvem det er. Den anonyme skylder en del undskyldninger, både til landsholdspilleren, Danmarks Bowling Forbund - men også til Kbu! ..
Synes virkelig Kbu gjorde en stor del i at få stævnet op og køre på en nogenlunde normal måde. Selvom der sker en fejl i starten kl. 9 lørdag morgen, får de rettet godt op på det - vil jeg mene.
Louisehundebøll
Antal indlæg : 112 Age : 32 Hjemby : silkeborg Klub : Sisu Alders gruppe : Junior Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 4:58 pm
Det høre ingen steder hjemme, nej selvfølgeli gør det ikke det. Men det bare den eneste måde man kan få det ud på.
Og nej, jeg har ikke skreven det første! Da jeg ikke oplevede starten om morgen, kunne jeg aldrig finde på at skrive noget om noget jeg ikke kendte til. Jeg synes det var et flot stævne. Og hatten af for d efrivillige der gide gøre noget!
Og vil helle rikek skrive noget om hans udtagelser, osse hatten af for teddy. han gider bruge tid på bowling. folk der kender mig, ved hvilken meninger jeg har om ham, hans måde at være på, det en udtager fra, osv.
Folk der kender mig ved at jeg vil stå ved mine holdninger, og godt kan erkende vil jeg har sagt noget forkert. - nok osse det der kan være mig et problem
men ja, jeg har skreven det 2. indlæg.
Barekeller
Antal indlæg : 7 Age : 35 Hjemby : Amager Klub : Sundby Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 09/01/08
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 5:01 pm
hvis du indrømmer det nu hvorfor så gøre det anonymt overhovedet fra starten af, hvis du alligevel altid "står ved dine holdninger" ? Hmm . Men ja ja
o1-koehler
Antal indlæg : 52 Age : 33 Hjemby : Struer Klub : BK Viborg Alders gruppe : Yngling Registration date : 10/12/07
Emne: ... Man Feb 04, 2008 5:06 pm
- Men Louise, ved du hvem der har skrevet det første?
Louisehundebøll
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 5:20 pm
Det var ikke mine holdninger jeg kom ud med, jeg kommenterede det der var bleven skrevet.
- nej jeg ved ikek hvem det er. og det ved ingen, eller osse vil de ikke kendes ved det.
o1-koehler
Emne: ... Man Feb 04, 2008 5:42 pm
Tror nogen af os har en fornemmelse af, hvem det er. (Men derfor betyder det jo ikke, at det er den person!) - venter bare på den "anonyme" gi'r sig til kende, eller at der sker noget nyt?! ..
Sidst rettet af Tors Feb 07, 2008 12:02 pm, rettet i alt 2 gange
Barekeller
Antal indlæg : 7 Age : 35 Hjemby : Amager Klub : Sundby Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 09/01/08
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 5:43 pm
Hehe
Montana
Antal indlæg : 17 Age : 35 Hjemby : Kolding Klub : Five O'Clock Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 5:48 pm
hvem er det så?
Barekeller
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 5:49 pm
Aner det ikke .. :S Tror jeg ik rigtig det er nogen der ved.
Montana
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 5:50 pm
Malene skriver jo at hun har en fornemmelse
men det er nok ikke så godt med gætterier . vi må jo bare vente til de har fundet den skyldige ......
Aer
Antal indlæg : 92 Age : 31 Hjemby : Allerød Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Junior. Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 7:27 pm
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvem du har på fornemmelsen Malene.
Men vil også gerne vide.. Louise, hvis du skriver herinde at det var dig der skrev 2. indlæg hvorfor så anonymt hvis du kan stå ved dine holdninger?
Louisehundebøll
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 7:32 pm
slap nu for helvede af. - jeg forstår ikke hvorfor det provokere jer så meget?
Louisehundebøll
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 7:47 pm
Hvis jeg ikek kan holde på mine meninger, så ved jeg ikke hvad du vil kalde det alle andre siger?
- da jeg udemærket ved hvad folk synes om fx. teddy. osv.
men er der nogen der siger det højt? - nej, for hvem tør det!
Mick
Antal indlæg : 2 Age : 33 Hjemby : København - AMAGER :D Klub : Sundby Alders gruppe : Yngling Registration date : 04/02/08
Emne: Sv: Interessant indlæg Man Feb 04, 2008 11:46 pm
;o) hej folkens
hmm, tror den person der har skrevet det har det skidt, med sig selv, hvis han/hun ikke har det burde han/hun få det.
Folk med respekt for sig selv burde til hver en tid stå ved sin mening.
Men en 2. ting er jeg vil opfordre alle til ikke at gætte på hvem det er. For i vores lille bowling verden går rygterne hurtigt, hvis alle nu fx. tror det er mig, og man så finder ud af det ikke er mig, så ville det være synd for mig? hmm den sætning lyder ik så godt men tror i forstår hvad jeg mener :b ? ( glad for jeg har alibi for at være på arbejde i det tidsrum (-; ) men kort og godt hvis alle beskylder en bestemt person for noget uden at have beviser er personen ikke meget bedre. Og den person der ved en fejl beskyldes for det bliver ret ked
Det med at kbu vil tjekke Ip-adressen, altså det vil jeg sige jeg er imod. Tror at det med det meste af bowling dk, syntes der er latterligt, og personen er langt ude er "straf" nok. Jeg syntes ikke kbu skal/kan gå ind i denne sag, medmindre de har retningslinier for Gæstebogen, som er overtrådt. I det tilfælde bør kbu tage kontakt til personen uden at offentligøre det, eller "banne" han/hun's IP-adresse.
Men hvis personen der har skrevet indlægget ikke vil stå ved det så må det være fordi han/hun skammer sig over at have udfoldet sine meninger. Jeg vil derved opfordre "forfatteren" af indlægget til at opsøge spilleren der nævnes og give en undskyldning. Og evt kbu de frivillige hjælpere der er hele grunden til vi overhovedet kan spille sådan et stævne ( ros til jer frivillige uden jer var det slemt (; ) Men Spilleren i første række, kbu kan vente,
Det iorden at udfolde sine meninger, gør jeg selv i stor stil - men pas på i ikke såer nogen, og gør det med måde, hvis du syntes kbu stævnet var skidt, så sig det på en pæn måde. Som der også bliver skrevet i kbu's gæstebog var det ikke kbu's beslutning men DBwF da de tog kontakt til dem. hvis man vil skrive en kritisk artikel må man undersøge tingene først, og så tjekke op på sine kilder - alle har ret til at protestere (: ... Og mht. at kritisere landsholdet og en spiller, så er du(som skrev det) virkelig sunket langt ned .. (: det er i sidste ende kun Teddy's afgørelse, og som Sally Ann også skrive i gæstebogen er du jo også velkommen til at sende en ansøgning næste år. Og at du går ud og kritisere en spiller bør du skamme dig over ... Har du tænkt over hvor meget sådanne sætninger kan såre folk? tag det her som en lærer streg og tænk over i det videre liv hvordan du formulere dig ...Har stor respekt for folk der tør sige tingene, men har ingen respekt for folk som ikke tør stå ved det.
Hmm det skal ikke lyde som om jeg forsvarer personen gør jeg slet slet ikke, har slet ingen respekt for den person, og han/hun er langt ude (: men sir bar min mening på en pæn måde ....
Den som har skrevet det er nu ude i det jeg fint kalder Point Of No Return :b
Men hav det godt folkens, nu ska jeg se Station 2 ;-) ...
Mick
Sidst rettet af Tirs Feb 05, 2008 7:13 pm, rettet i alt 2 gange
o1-koehler
Emne: ... Tirs Feb 05, 2008 12:51 am
- Jamen bare fordi man tænker på en, er det ikke jo ikke meningen at alle skal tro det er den person. Lidt som Mick skriver. Altså - jeg har en fornemmelse af hvem jeg tror det kan være, men derfor behøver alle da ikke vide hvem det er? xD ..
Hoeberg
Antal indlæg : 12 Age : 38 Hjemby : Aalborg Klub : Stenhuset (What else) Alders gruppe : Senior Registration date : 23/01/08
Emne: Stop - stop- stop Tirs Feb 05, 2008 3:06 am
Jeg har lige været inde og læse diverse indlæg på KBUs forum og her.
Ved ikke hvem den kujon er der har skrevet det anonyme indlæg på KBUs gæstebog, og er sådan set også sagen uvedkommende. Jeg fatter simpelthen ikke at man kan have så stærke holdninger, og ikke vil stå ved dem. I stedet for at komme med så fuldstændigt sindsyge anklager osv på et offentligt forum som anonym, kunne man da prøve at være voksen og sætte sig, og formulere et brev til Forbundets ungdomsudvalg og ytre sine holdninger på den måde. På den måde er der INGEN der hænger en ud for noget, da sådan et brev vil blive holdt i ungdomsudvalget. Alle kommentarerne og KBUs Ungdomsstævne er vist efterhånden kommet ud, og jeg mener da personligt at man burde have stoppet opvarmningen, da man så der ingen olie var på. Men man valgte altså at fortsætte. Rigtigt - Det er ikke acceptabelt. Men herefter gør arrangørerne det eneste rigtige og ringer til en repræsentant fra DBwF's Ungdomsudvalg, som igen efter min mening, korrekt beslutter at annullere første start og give spillerne mulighed for at spille en ny start, få startgebyret tilbagebetalt, eller beholde deres resultat, af hensyn til rankingturneringen, såframt man er forhindret i at stille op igen på et senere tidspunkt. Lad så den diskussion være lukket herfra.
Nu til den værste... Hvor stor en kujon kan man være at hænge en ungdomslandholdsspiller ud, og gøre det totalt anonymt. Har man klage over dette er der kun én vej, og det er via landstræneren. Spilleren har tydeligvis ondt i røven over ikke selv at være udtaget. Jalousi er en MEGET grim ting. Det er simpelthen for latterligt og totalt uacceptabelt at man hænger en person ud på vores ungdomslandshold, og samtidig så kort tid før EM. Vi har nogle MEGET kompetente landstrænere i Danmark, og jeg er sikker på at deres beslutninger er gennemtænkt og overvejet til sidste detalje. Ved at skrive som du gør hænger du ikke bare spilleren ud, men hele vores landshold og ikke mindst vores landstræner. Der skal findes meget store undskyldninger frem fra dig for at genvinde bare lidt respekt i bowling Danmark...
Hvem denne person er, kunne ikke rage mig mindre, men jeg personen må sidde med en UTROLIG dårlig smag i munden ovenpå det her... Så jeg forstår godt hvis personen ikke tør at stå frem, for det kræver sgu "nosser", hvilket personen tydeligvis mangler. Må godt nok være trælst ikke at turde stå ved sine egne meninger og holdninger, for hvordan får man så sit budskab frem?
Forstår yderligere heller ikke hvorfor man laver anonymt indlæg på KBUs forum for så at tilkendegive sig her? Stå dog ved din mening, ellers hold dem for dig selv. Flot at du nu siger at det var dig, men synes jeg du burde skrive på KBUs forum også. Håber at det du nu har gjort kan motivere folk til at stoppe med at skrive anonyme indlæg.
Det var lige aftenens cocktail herfra.
Hilsen Lars Høberg
Sørensen
Antal indlæg : 14 Age : 35 Hjemby : Køge Klub : Ravnsborg Alders gruppe : Senior Registration date : 30/01/08
Emne: Sv: Interessant indlæg Tirs Feb 05, 2008 12:54 pm
Jeg finder hele den her debat fuldstændig ligegyldig..
Vi er næsten alle enige.. Det som der er skrevet er til grin. KBU kan kritiseres, Men bør ikke svines på samme måde som det er gjort. Men hensyn på landsholds spillere er det en skandale. At skrive sådan.. Man kan ikke have så ondt i røven, at man føler glæde ved at nedrakke andre så utrolig useriøst.. Det eneste argument der er for at nedrakke den spille er snittet............ Hvad med hold gejst, seriøsitet, vilje........ Har det intet at sige.. Teddy, Co, Anders, og Christer, udtager det hold de mener de kan få noget ud af.. Der er lang tid til Em, derfor kan spillerne nå en masse endnu..
Håber du "annonyme" Sidder med virkelig virkelig virkelig dårlig samvittighed.. Og Håber alle finder ud af hvem du er, så alle kan kigge på dig ryste på hovedet og grine.. For det her,, det er direkte pinligt..
SA-AMAGER
Antal indlæg : 1 Hjemby : Kastrup, Amager Klub : Sundby Alders gruppe : Træner Registration date : 05/02/08
Emne: Sv: Interessant indlæg Tirs Feb 05, 2008 2:45 pm
Hej.
En lille kommentar fra en af de rigtig gamle...
Jeg er naturligvis fuldstændig enig med jer i jeres meninger i dette indlæg.
Angående KBU-stævnet (ja, det burde jeg måske skrive et andet sted), så siger jeg bare tak til dem, der mener, at det trods alt var et godt stævne. Det trøster mig, at nogle af et RIGTIG gode tager det så pænt. Hvis I ikke har set mit indlæg i KBUs gæstebog (som Mick henviser til), så kan fortælle, at jeg var en af de tre, der var med til at afholde stævnet. Jeg var dog HELDIGVIS ikke den, der traf beslutning om at sætte første start i gang - og dem, der så mig lige derefter, vil vide, at jeg var STIKTOSSET over den beslutning. Men ... jeg var kun lige blevet valgt ind i Kreds 11 tre dage forinden - og så regner jeg jo med, at "de gamle og garvede" ved, hvad de gør!
Nå, tilbage til det, som det hele drejer sig om. Ved I hvad jeg synes?? Jeg synes egentlig mest, at det er SYND for den stakkel, der ikke har andet at gå op i end at rakke ned på andre... i dette tilfælde Camilla - og landstræneren, som HELT sikkert ved, hvad han gør! Når man så tilmed udtrykker sig dumt (og på utrolig dårligt dansk) og bruger en masse fuldstændigt latterlige udtryk og ord, som jeg ikke mener hører hjemme i "seriøse indlæg", ja, så synes jeg - ligesom mange af jer andre - at man hellere skulle tie stille.
Jeg håber bare, at det hele dør hen - men jeg kan love jeg, at det gør det ikke for "kujonen". Han/hun vil huske det her i MANGE år. Og hvis han/hun har en lille smule sund fornuft i kroppen - så vil han/hun få ondt indeni, hver gang det dukker op i hukommelsen. Så det er jo egentlig straf nok. Rigtig synd! Uh, det må være svært for ham/hende at se jer andre i øjnene fremover - især når så mange har ideer om, hvem det er .....
Held og lykke til alle jer seriøse og supergode bowlere!!!
Sally Ann / Sundby Bowling Klub (og fremtidig ungdomsleder i Kreds 11)
Louisehundebøll
Emne: Sv: Interessant indlæg Tirs Feb 05, 2008 6:59 pm
Når der er så mange der alligevel synes vi skal komme videre, kan vi så ikke få lukket debatten?
Jeg synes selvfølgelig heller ikke det okay at skrive sådan. men hvis du havde skreven det en dag hvor det hele alligevel bare kunne fucke up, og meget hurtigt har fortrudt det. hvad vil du så gøre? Der er en person der har sagt nedgørende ting om landsholdet og kbus. - men hvor mange har ikke nedgjort perosnen der har skreven det? Det heller ikke helt fair.
Jeg har gjort mange ting, der har gjort at respekten til mig, ik har været stort. og jeg fortryder mange af de ting, men jeg kan ikke lave om på det nu. og sådan tror jeg osse personen har det!
- jeg synes bare det er en debat der skulle lukkes. den anonyme er kommet ud med sin mening. og vi har nedgjort personen nok, i stedet for at kommentere det der er bleven sagt!
Mick
Antal indlæg : 2 Age : 33 Hjemby : København - AMAGER :D Klub : Sundby Alders gruppe : Yngling Registration date : 04/02/08
Emne: Sv: Interessant indlæg Tirs Feb 05, 2008 7:25 pm
Louise... Vi står i det mindste frem med navn ...
du kan ikke gøre særlig meget ved det, godt du står frem nu, men du burde stå ved din mening fra starten. Kan godt være du fortryder det, og ret, du kan ikke gøre så meget... Men hvorfor lukke debatten, folk har vel lige så meget ret som den Anonyme til at udfolde sine meninger, ja vi er alle enige om at det der er skrevet ik er særlig godt, men hvis folk har noget de vil knytte til emnet skal de vel have lov til det. Men forstår godt at du mener vi ikke bør koge mere suppe på det.