Antal indlæg : 112 Age : 32 Hjemby : silkeborg Klub : Sisu Alders gruppe : Junior Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: landsholdet om 2 år? Fre Dec 21, 2007 12:04 am
jeg vil ikke være som Lasse, for så vinder jeg intet ej undskyld lasse, du ved jeg synes du sej d:
du skal sjovt nok ikke spørge teddy, da Lasse T er træner til den tid!
Jax aka. Jakob M.
Antal indlæg : 41 Age : 33 Hjemby : Hvor guderne bor :P Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 08/12/07
Emne: Sv: landsholdet om 2 år? Fre Dec 21, 2007 9:13 am
Louisehundebøll skrev:
jeg vil ikke være som Lasse, for så vinder jeg intet ej undskyld lasse, du ved jeg synes du sej d:
du skal sjovt nok ikke spørge teddy, da Lasse T er træner til den tid!
øøøøøh lasse som træner? jeg tror hvis jeg var pige havde jeg taget til udlandet og spillet
ikk noget ondt ment lasse
bowleren_stampe
Antal indlæg : 16 Age : 33 Hjemby : kolding Klub : bk trekanten Alders gruppe : ynglinge Registration date : 13/01/08
Emne: Sv: landsholdet om 2 år? Søn Jan 13, 2008 11:38 pm
bjørn carsten lasse s. mig måske heh
men de tre har tre meget gode spillestile, de spiller mega godt og er allerede en del af eliten dem tror jeg på.
TigerThomsen
Antal indlæg : 19 Age : 34 Hjemby : Brønderslev Klub : Five O'clock Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: landsholdet om 2 år? Ons Jan 23, 2008 4:12 am
I skal ikke provokere alle sammen, jeg er og bliver den sygeste landstræner, bare vent og se louise i finalerne til kbu's så falder i om fori hun aldrig har været så god før:D
Louisehundebøll
Antal indlæg : 112 Age : 32 Hjemby : silkeborg Klub : Sisu Alders gruppe : Junior Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: landsholdet om 2 år? Ons Jan 23, 2008 4:28 pm
ja nemlig tiger lasse t. lige mine ord
Louisehundebøll
Emne: Sv: landsholdet om 2 år? Man Jan 28, 2008 12:10 am
nemlig lasse! se hvor god jeg var :p:p kun pga dig, du den sygeste! - jeg tror seriøst på dig som lavdstræner!
' du tivertifald miv træner!
JohanMüller
Antal indlæg : 15 Age : 34 Hjemby : Roskilde Klub : UBK ROAR Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 27/02/08
Emne: LASSE T<3 Ons Feb 27, 2008 2:04 am
Lasse, dig som landstræner.. lækkert.. så kan jeg kigge på den dejlige numse..
Haha, glæder mig til at se dig igen champ
TigerThomsen
Antal indlæg : 19 Age : 34 Hjemby : Brønderslev Klub : Five O'clock Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: landsholdet om 2 år? Ons Feb 27, 2008 11:26 pm
JohanMüller skrev:
Lasse, dig som landstræner.. lækkert.. så kan jeg kigge på den dejlige numse..
Haha, glæder mig til at se dig igen champ
Hvornår ser jeg dig igen Johan? jeg har savnet dig til samlingerne:P
JohanMüller
Antal indlæg : 15 Age : 34 Hjemby : Roskilde Klub : UBK ROAR Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 27/02/08
Emne: .. Tors Feb 28, 2008 2:46 pm
Altså, skal spille Copenhagen Open, og alle de andre ungdomsstævner næste år.. Og håber jeg kommer på LH igen Har squ også savnet dig, vi havde det squ griner