Antal indlæg : 13 Age : 32 Hjemby : Vejby / Nær hjørring Klub : Bk Stenhuset Alders gruppe : Junior Registration date : 10/12/07
Emne: Landsholdet til EM! Tors Dec 13, 2007 10:14 pm
Kom med jeres bud på hvem der kommer med til EM Ungdom i Finland i 2008! Tror selv at det bliver :
Drengene: Thomas Paul Anders Mik Mads H Lasse T.
Pigerne: Sascha Pernille K Hannah Charlotte Malene K & måske en overraskelse:p
Sidst rettet af Fre Dec 14, 2007 4:36 pm, rettet i alt 2 gange
Aer
Antal indlæg : 92 Age : 31 Hjemby : Allerød Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Junior. Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Tors Dec 13, 2007 10:43 pm
Drengene:
Thomas L. Paul H. Anders L. Mads H.
Vil regne med Mik bliver 5. mand, Lasse T. har ikke spillet så forfærdeligt højt i denne halvsæson. Men regner med ham, han har prøvet Em før.
Pigerne:
Sascha W. Hannah A. Charlotte M.
Malene K. tror jeg bliver 4. mand, hun var nemlig med sidste år. Men vil mene at de sidste er åbne. Men tror da at det er nogle mere end andre.
Vallentin
Antal indlæg : 24 Age : 34 Hjemby : København Klub : Pin-C Alders gruppe : Pusling Registration date : 08/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Fre Dec 14, 2007 1:08 am
Bsjensen skrev:
Kom med jeres bud på hvem der kommer med til EM Ungdom i Finland i 2008! Tror selv at det bliver :
Drengene: Thomas Paul Anders Mik Mads H Lasse T.
Pigerne: Sascha Charlotte Pernille K Hannah Charlotte Malene K
Tror ikke Charlotte kan komme på to gange...! men tror der måske kommer en overraskelse, en spiller der virkelig har lavet fantom resultater i år... Louise H
tror ikke der skal meget til! men drengene er jeg meget enig i!
Aer
Antal indlæg : 92 Age : 31 Hjemby : Allerød Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Junior. Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Fre Dec 14, 2007 9:36 am
Så vidt jeg kan se inde på : www.spilbowling.dk er Louise H. slet ikke inde i Bruttotruppen?
Bsjensen
Antal indlæg : 13 Age : 32 Hjemby : Vejby / Nær hjørring Klub : Bk Stenhuset Alders gruppe : Junior Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Fre Dec 14, 2007 4:36 pm
Nåååh sorry:p
Louisehundebøll
Antal indlæg : 112 Age : 32 Hjemby : silkeborg Klub : Sisu Alders gruppe : Junior Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Lør Dec 15, 2007 1:46 pm
det kan jeg nå endnu. du kan sige hvad du vil, men der er ingen spiller der har stået i så mange finaler som jeg har iår.
Kbu's vandt jeg. okay jm, der var jeg bare dårlig. landspokal, spillede jeg med 214. dm, der havde jeg lige været i tyskland. Unionskamp, var jeg den bedste junior pige spiller. I vejle, blev jeg nummer 2. Cyo, gik jeg osse videre til finalen. Ringsted, ja okay d; St, nummer 3-4. Sams, vandt jeg. Jm mix, vandt vi.
- men det hjælper åbenbart ikke rigtigt.
Jeg tror drengene bliver; Thomas L Paul H Mads H Lasse T Anderes L Mik S
Pigerne bliver; Hannah A Sascha W Malene K Charlotte M og de sidste 2 er åbne.
Der er mange af spillerne der spiller med skader, så det kan godt komme til at spille ind.
Aer
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Lør Dec 15, 2007 2:27 pm
Ikke for noget. men syntes hele tiden pigerne er skadet ..
Louisehundebøll
Antal indlæg : 112 Age : 32 Hjemby : silkeborg Klub : Sisu Alders gruppe : Junior Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Lør Dec 15, 2007 3:24 pm
Ja, der er næsten ingen der spiller uden skader s; Så det svært at sige hvem der 100% er klar til at spille.
o1-koehler
Antal indlæg : 52 Age : 33 Hjemby : Struer Klub : BK Viborg Alders gruppe : Yngling Registration date : 10/12/07
Emne: ... Søn Dec 16, 2007 11:06 pm
Drenge: Thomas L. Paul H. Mads H. Lasse T. Anders L. Mik S.
Piger: Sascha W. Hannha A. Charlotte B. Malene K. Pernille K. Og sidste plads er meget åben.
showbowler
Antal indlæg : 15 Hjemby : rødovre Registration date : 17/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Tors Dec 20, 2007 3:37 pm
spillerne bliver Thomas L. Paul H. Mads H. kasper walther. Anders L. Mik S.
Piger: Sascha W. Hannha A. Charlotte B. Malene K. Pernille K. Og sidste plads er meget åben.[/quote]
Lousdal
Antal indlæg : 26 Hjemby : Middelfart Registration date : 09/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Fre Dec 21, 2007 10:13 am
Aer skrev:
Så vidt jeg kan se inde på : www.spilbowling.dk er Louise H. slet ikke inde i Bruttotruppen?
Det behøver man heller ikke være for, at blive udtaget til EM
Jax aka. Jakob M.
Antal indlæg : 41 Age : 33 Hjemby : Hvor guderne bor :P Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 08/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Man Jan 07, 2008 7:36 pm
Lousdal skrev:
Aer skrev:
Det behøver man heller ikke være for, at blive udtaget til EM
Nej men for det meste udtager landstrænerne nok kun fra deres bruttotrup, fordi de har arbejdet med dem hele sæsonen (staves?)
Louisehundebøll
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Man Jan 07, 2008 9:44 pm
så vil jeg så sige at jeg synes ikke landstrænerne arbejder særlig meget med dem?
Jax aka. Jakob M.
Antal indlæg : 41 Age : 33 Hjemby : Hvor guderne bor :P Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 08/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Man Jan 07, 2008 10:19 pm
tjaaa jeg tror bar ikke han udtager nogen sådan bare lige for at få dem med til EYC, det er min opfattelse af ham men held og lykke
Louisehundebøll
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Tirs Jan 08, 2008 1:30 am
det tror jeg heller ikke. det forventer jeg ikke af ham d;
Barekeller
Antal indlæg : 7 Age : 35 Hjemby : Amager Klub : Sundby Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 09/01/08
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Ons Jan 09, 2008 1:35 am
Louisehundebøll skrev:
så vil jeg så sige at jeg synes ikke landstrænerne arbejder særlig meget med dem?
Det synes jeg da han gør (: Nok ikke så tydeligt for andre og på visse resultater (host host) .. hehe .. Men han arbejder nu meget med os. I forhold til hvor lidt jeg ser ham synes jeg da stadig jeg har fået noget ud af det .. hehe .. Det er sådan jeg har det :p
ved selvfølgelig ik med de andre.. hehe
Louisehundebøll
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Ons Jan 09, 2008 4:06 pm
det tror jeg der er lidt forskellige meninger om.
men jeg synes bare der er for lidt samlinger osv. og osse ting landsholdet spiller som hold. men det er selvfølgelig ikke landtrænernes skyld, da det ikek er ham der bestemmer over pengene.
Aer
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Ons Jan 09, 2008 4:19 pm
Jeg kan godt give dig ret i at der er for lidt samlinger, louise.
Men du skal stadig tænke på. Co spiller selv og Anders spiller selv. De skal jo også have det passet ind i deres kalender.
Louisehundebøll
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Ons Jan 09, 2008 9:07 pm
ja det selvfølgelig rigtigt. men hvis de ikke har tiden, skulle de måske overveje ikke at blivere træner?
- eller, det selvfølgelig bedre end ingenting! da der ik er særlig mange der e rså dygtige som dem, der gider bruge så meget tid på det.
Barekeller
Antal indlæg : 7 Age : 35 Hjemby : Amager Klub : Sundby Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 09/01/08
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Lør Jan 12, 2008 5:20 pm
Der er fuldstændig rigtigt Louise .. Der er ikke speciel mange samlinger. Man må jo bare få det bedste ud af dem der så er jo (:
Og er netop ikke landstrænernes skyld ..
Money money money
bowleren_stampe
Antal indlæg : 16 Age : 33 Hjemby : kolding Klub : bk trekanten Alders gruppe : ynglinge Registration date : 13/01/08
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Søn Jan 13, 2008 11:19 pm
Håber da jeg kommer med men har ikke spillet optimalt siden december det er gået ned af bakke i et stykke tid men håber at komme igen
og vinde EM vis jeg skal med heh
Montana
Antal indlæg : 17 Age : 35 Hjemby : Kolding Klub : Five O'Clock Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Man Jan 21, 2008 4:07 pm
Jeg tror drengenes hold blir: Thomas Paul Mik Anders Mads Lasse
Pigernes: Sascha Charlotte Malene Pernille Randi Nickie
Aer
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Man Jan 21, 2008 10:12 pm
Mon ikke du selv kommer med Hannah ?
bowleren_stampe
Antal indlæg : 16 Age : 33 Hjemby : kolding Klub : bk trekanten Alders gruppe : ynglinge Registration date : 13/01/08
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Man Jan 21, 2008 10:57 pm
tror jeg altså os hannah du er i top 3 af pigene og spiller godt. håber du skal med vi skal nemlig have det mega sjovt, og anders har brug for at blive heppet på vis han bare skal prøve at slå mig hehe
Montana
Antal indlæg : 17 Age : 35 Hjemby : Kolding Klub : Five O'Clock Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: Landsholdet til EM! Tirs Jan 22, 2008 12:14 am
Well.... I don't think so, Martin , men nu må vi jo se ... Spændingen udløses snart...
Mik, hvad får dig til at tro at jeg vil heppe på Anders Desuden kan han sagtens slå dig uden min hjælp