Antal indlæg : 92 Age : 31 Hjemby : Allerød Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Junior. Registration date : 11/12/07
Emne: Dm Junior. Man Feb 25, 2008 8:22 pm
I denne weekend 1-2/3 spilles der Dm for junior i Viborg bowlinghal.
Hvordan tror i det kommer til at gå for de spillere inkl. mig selv, der skal spille? Hvem tror i går videre og eventuelle vindere?
Jax aka. Jakob M.
Antal indlæg : 41 Age : 33 Hjemby : Hvor guderne bor :P Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 08/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Man Feb 25, 2008 11:58 pm
Martin hvis jeg skal se fra hvad du lavede sidste gang i Viborg vil jeg sige du har ikke en Chance hehe
TigerThomsen
Antal indlæg : 19 Age : 34 Hjemby : Brønderslev Klub : Five O'clock Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Tirs Feb 26, 2008 3:21 am
jeg tror helt klart at junior drenge top kommer til at bestå af: 1. Bjørn - Stenhuset 2. Carsten - Grindsted 3. Lasse - Grindsted 4. Andreas - Five o'clock 5. Martin - Pin Crackers
Folk som kunne overraske Torben - Grindsted Kim - Stenhuset Mark - Trekanten
Pigerne:
favoritten:D:D uden tvivl 1. Louise H - ST 2. Perneille - KBK 3. Stine - Stenhuset ved ikk hvem andre der kunne vinde den:P
Louisehundebøll
Antal indlæg : 112 Age : 32 Hjemby : silkeborg Klub : Sisu Alders gruppe : Junior Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Tirs Feb 26, 2008 4:29 pm
Drengene : Bjørn, Carsten og Jan 8D bare vent, han overreasker igen.
Og i´pigedouble, kan i regne emd mig og Pernille (:
Aer
Antal indlæg : 92 Age : 31 Hjemby : Allerød Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Junior. Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Tirs Feb 26, 2008 11:26 pm
Jax aka. Jakob M. skrev:
Martin hvis jeg skal se fra hvad du lavede sidste gang i Viborg vil jeg sige du har ikke en Chance hehe
Jakob, jeg har ikke bedt dig om at bedømme mine chancer. Det bare generalt.
TigerThomsen
Antal indlæg : 19 Age : 34 Hjemby : Brønderslev Klub : Five O'clock Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 10/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Ons Feb 27, 2008 11:32 pm
Louise vinder og bjørn eller carsten vinder
Louisehundebøll
Antal indlæg : 112 Age : 32 Hjemby : silkeborg Klub : Sisu Alders gruppe : Junior Registration date : 11/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Tors Feb 28, 2008 12:59 am
tak lasse den eneste der altid tror på mig
Aer
Emne: Sv: Dm Junior. Søn Mar 02, 2008 11:43 pm
Tillykke til alle medalje tagerne og finale spillerne. Til dem med de høje resultater, godt gået . Og tillykke med den danske rekord til Louise - godt gået.
Louisehundebøll
Emne: Sv: Dm Junior. Man Mar 03, 2008 12:42 am
mange tak martin og osse flot spillede til dig, engang imellem (:
Man komemr langt med en træner som Lasse T <333 - dumler, lykke bamserne og gulerødder
JohanMüller
Antal indlæg : 15 Age : 34 Hjemby : Roskilde Klub : UBK ROAR Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 27/02/08
Emne: tja.. Man Mar 03, 2008 12:56 am
Martin, der er større chance for, jeg møder op til et stævne og ikke har 10 lister at spille over, end at du vinder DM
Men, tja.. Nu siger I jo, At Bjørn er god, så jeg sætter mine penge på ham..
JohanMüller
Antal indlæg : 15 Age : 34 Hjemby : Roskilde Klub : UBK ROAR Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 27/02/08
Emne: Sv: Dm Junior. Man Mar 03, 2008 1:00 am
Lille indskydelse:
Som en outsider mener jeg helt klart, at Andreas Busk, ROAR, kunne gå hen og overrraske.. Bortset fra han er pisse irriterende, er han en glimrende og lige så heldig bowler som mig.. "lommeslag, lommeslag, hvor er du?!"
Louisehundebøll
Emne: Sv: Dm Junior. Man Mar 03, 2008 9:26 pm
Også vil jeg faktisk lige rose viborg for det utrolig flotte arbejde.
Og for de rigitg flotte, baner. lige præcis sådan skal det være. ikke for nemme, ikke for svære. Man kan se det er de spiller der spiller bedst og "pænest" der vinder.
Der var styr på det, resultaterne var oppe lynhurtigt. og osse på nettet. flot arbejde!
Aer
Emne: Sv: Dm Junior. Tirs Mar 04, 2008 12:52 am
+ super godt maskin-arbejde. der var stort set aldrig noget galt med maskinerne. jeg så 2-3-4 fejl i alt på mine egne 12 serier + dem jeg kiggede på spille.
Lousdal
Antal indlæg : 26 Hjemby : Middelfart Registration date : 09/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Tirs Mar 04, 2008 5:47 pm
Louisehundebøll skrev:
Og for de rigitg flotte, baner. lige præcis sådan skal det være. ikke for nemme, ikke for svære. Man kan se det er de spiller der spiller bedst og "pænest" der vinder.
Der var styr på det, resultaterne var oppe lynhurtigt. og osse på nettet. flot arbejde!
Banerne må nu gerne være sværer end Viborg efter min mening....
Louisehundebøll
Emne: Sv: Dm Junior. Tirs Mar 04, 2008 9:29 pm
Jeg vil så sige banerne var langt fra som de normalt er i viborg. andre der er enige ?
Aer
Emne: Sv: Dm Junior. Tirs Mar 04, 2008 10:27 pm
Nu har jeg aldrig prøvet dags-olie i Viborg.
Men 100, på det var en DM olie de havde lavet sig.
Louisehundebøll
Emne: Sv: Dm Junior. Ons Mar 05, 2008 12:16 am
Osse mig !
Og synes det var en meget fair olie.
Jax aka. Jakob M.
Antal indlæg : 41 Age : 33 Hjemby : Hvor guderne bor :P Klub : Pin-Crackers Alders gruppe : Ynglinge Registration date : 08/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Ons Mar 05, 2008 3:22 pm
Louisehundebøll skrev:
dem der spiller bedst og pænest Louise hvorfor har jeg en ide om at du vandt?
Lousdal
Antal indlæg : 26 Hjemby : Middelfart Registration date : 09/12/07
Emne: Sv: Dm Junior. Ons Mar 05, 2008 6:53 pm
Louisehundebøll skrev:
Jeg vil så sige banerne var langt fra som de normalt er i viborg. andre der er enige ?
Muligvis, men det var stadig dagligdags programmet. Det har nok bare spillet anderledes end det gør når du træner der...
Louisehundebøll
Emne: Sv: Dm Junior. Ons Mar 05, 2008 7:14 pm
var det sødt eller ondt ment jacob? .. Men det jo bare fakta. jeg siger ikke jeg er den der spiller pæneste eller noget, jeg siger bare man kan se de kan udnytte det.
Jeg træner aldrig i viborg. har ikke været der hele den her sæson. men ved hvordan banerne er i viborg. og spillet flere stævner der.
Jax aka. Jakob M.
Emne: Sv: Dm Junior. Tors Mar 06, 2008 5:29 pm
det var ikke ondt ment søde jeg snakker "aldrig" ondt til folk jeg er altid lallende
Sidst rettet af Jax aka. Jakob M. Ons Mar 12, 2008 10:59 pm, rettet 1 gang
Louisehundebøll